DVIG ŽOGE

Začetni položaj: Stoje, nogi v širini bokov, rahlo pokrčena kolena, predročenje (poleg tega, da žogo držimo, jo še malo stiskamo skupaj)

Vdih: Dvig žoge (ne dvignemo preveč, pazimo, da vso težo nosijo roke in ne hrbtenica!, trebušne mišice so aktivirane, ramen ne dvigujemo.)

Izdih: spustimo nazaj v predročenje.

Ponovimo 5-8x

SP1_7041 SP1_7043

 

 

 

 

 

 

 

SKLECE

Začetni položaj: Na vseh štirih, dlani pod rameni, kolena pod boki, komolci ves čas rahlo pokrčeni.

Vdih: Spust v rokah do podlage.

Izdih: Dvig v začetni položaj.

Ponovimo 5x.

SP1_6982 SP1_6986

NAROBE SKLECE

Začetni položaj: Opora sedno zadaj, nogi pokrčeni, stopala na podlagi

Vdih: V začetnem položaju

Izdih: Dvig medenice
Ponovimo 4-7x

SP1_7024 SP1_7026
Vadbi plesni pilates za nosečko pod strokovnim vodstvom se lahko pridružite tukaj: [button url=”//plesnipilates.si/prijava/” new_tab=”” button_style=”default” button_size=””] PRIJAVA [/button]


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja